FRIDAG feires med is & grilling!!

Det er sant!! JEG HAR FRI I DAG…! – og det har vært utrolig godt!

Jeg og Lilja våknet til fuglesang og solskinn kl 08, spiste froksot, og dro på bursdagsgaveshopping, før vi campet på plena hjemme hos Grete i barselgruppa med lille Mathias, Mamma Maria & Ida. Vi koste oss med jordbær, melon og vafler, før vi tok turen videre hjem. Der ble det is-spising og lek på terrassen, før vi dro til Sonja og Stephan på grilling.

Lilja, Ida & Mathias koste seg på plena!


Lilja har på seg nydrakten sin som hun fikk av mormor & morfar. Merke: Ralph Lauren

Jeg og Lilja koste oss såå mye da vi var hjemme i dag. Lilja fikk spise is heeeelt alene, noe som tilsier at det ble søl og gris! Men bilder blir det ikke, siden Lilja nøt finværet med stumpen bar!

I og med at jeg har fri i dag, betyr det at Robin har vært på jobb. Så da han var ferdig, dro vi avgårde til Sonja og Stephan, sammen med Thomas og Anne Lise for å grille. NAM NAM!

En HERLIG dag å kose seg på!

 

…jeg er SÅÅÅÅ spent på hvor mye melon vi har solgt i dag.

Klarer du å gjette hvor mange KG VANNMELON vi solgte i dag?


 



 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg