Middagsbesøk og JORDBÆR!!

Etter min første jobblørdag var jeg som en skutt kanin, og levde nok på kjærlighet og god mat resten av kvelden. Sonja & Stephan kom på kveldsbesølk, så da ble det først lasagne, og etterhvert JORDBÆR med vaniljekrem. Åhh, det er så godt! Begge dele, altså! Eller.. alt..! Lasagne, Jordbær og krem!

Vi så film og sløvet på sofaen. De hadde nemlig fått beskjed om at det ble en sløv kveld, så det ble det !


Lilja & Stephan leker seg før leggetid!  – ellers en sulten gjeng!

3 kommentarer
    1. Hehe, godt å sløve litt i blant 🙂
      Har lest bloggen din en god stund nå og syns det er koselig å titte innom. Siden jenta di snart blir ett år tenkte jeg å tipse om at jeg har en giveaway hvor jeg gir bort en håndstrikket sommertunika i størrelse 12-24 mnd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg