Selger KJOLENE mine…(lipsy, rare fashion, gina t)

Jepp, det er på tide å selge unna litt. Jeg har utrolig mange mange kjoler, og nå som jeg har gått gravid “flere år på rad”, er ikke alle like lett å komme seg inn i. Noen har jeg ikke lyst til å selge, MEN med riktig pris, så skal de få nye eiere.

Flere av kjolene er ikke på markedet i dag, så om du er interessert kan du sende meg en mail på [email protected]

 

Rare Fashion  – str 8 (tilsvarer str xs/s (brukt ca 3 ganger – som NY) GI BUD

Lipsy – Str 6 (xs/s) – MY PRECIOUS! (brukt flere ganger. Det har falt av noen diamanter på siden, men vises ikke så godt. GI BUD


Gina Tricot – str xs – kan brukes som high waist skjørt eller kjole. Svart bånd er ikke med, er et svart silkebånd jeg har kjøpt utenom Selges kr 200


Gina Tricot – str 34 – herlig kjole! Selges kr 400


Gina Tricot – str xs  – Selges kr 200

 

 

Til å begynen med blir det disse, til jeg får ryddet i skapet! Men jeg har MANGE (sikkert 20) kjoler så må bort…!

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg