Nedtelling og overfylt dagsplan !!

Jeg har overvurdert meg selv, og skrevet aaaalt for mye på dagens gjøreplan!  Det at Lilja valgte å ha en sånn “trass dag” i tillegg, passet meg meget dårlig!Nå er det jo faktisk under en uke til jeg begynner i jobb og Robin skal være hjemme. I morgen reiser vi til Oslo, og blir der til tirsdag, og vips skal jeg på jobb på onsdag! Det blir nok godt å komme tilbake ogå….

Dagens gjøremål

  • Henge opp rammer på stua
  • Vaske klær
  • Vaske kjøleskapet
  • Vaske vinduer
  • Kjøpe hundemat
  • Strikke ferdig seler til rosakjole
  • Strikke ferdig seler til stripetekjole
  • Bytte HM bukse
  • Kjøpe nytt garn
  • Rydde klesskapet mitt
  • Sette ut annonse på finn.no
  • Kjøpe rosa konvolutt til album
  • Gjøre ferdig album 2011
  • Levere tilbake lampeskjerm på Living
  • Betale regninger

Heldigvis er det en dag i morgen også…!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg