Slappe påskedager

Påsken for ett år siden vagget jeg så og si høygravid med Lilja i solsteiken her på hytta. I år derimot, sitter vi inne og ser på snøstormen, med bordet fylt av godis og påskespill.
Det er påskekos det også! ! !

Familien er samlet. Søskenene mine har kommet hjem fra Oslo for å feire påske, og ikke minst slappe av fra det pulserende oslolivet. Her får de krydre hverdagen med bleieskift og barnepass.

Lilja er klar til å dra på hytta! Her har hun på seg ullgenser fra da jeg var liten. Stas ja!

..Og når man blir lei av brettspill, tar man kreativiteten fatt. Tante Ronja har tatt lilja under s”kjønnhet og vellvære vingene”, og i dag ble det neglelakk.
Selvfølgelig ble det ROSA neglelakk!!


Staselig med farge på fingrene!!  – hun ville jo helst ha GLITTER også!!


Strikking hører med til påska.. og denne gangen i BLÅTT!!!

 

9 kommentarer
    1. Så søt hun er:) lurer på en ting, hvor mange barn kunne dere tenke dere? Litt privat, men. Har to jenter selv, og vurderer opp og ned om vi vil ha 3. Liker å høre andres pros and cons;) god påske!

    2. M: hei 🙂 Jeg har nok sett for meg 3 barn, i og med at både jeg og Robin har to søsken hver. Vi er vant til å ha folk rundt oss, og synes det er på sin plass med en stor familie. MEN, nå som jeg er så heldig å få en av hver med en gang, tror ejg at nr 3 kommer til å la vente på seg til om noen år. Jeg sier ikke a det 100% blir 3, men at det er fult mulig! 🙂 Både jeg og Robin elsker barn, og har mange rundt oss som er der for oss om vi kunne trenge en hjelpende hånd, så vi ser bare det positive med å ha flere! 🙂 Jeg stemmer for at dere kjører på, and make it a happy humping easter! 😉

    3. Takk for svar:) ja stor familie er koselig! Ser for oss å time til mai-juni neste år, så det blir 2 år mellom nr 2 og 3. Størstesøstra er 4 år i sommer og lillemor er ett år 4. mai. Er jo så koselig med barn! Nyt graviditet nr to og god påske til dere.

    4. M: Takk for det! 😀 herlig med vår og sommerbarn! Selv synes ejg september er litt sent, men denne gangen ble det bare slik! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg