Utsetter Bryllupet..

Det er ikke alltid alt går etter planen, og slik er det bare.

Vi forlovet oss 13 november 2009, altså snart 3 år siden. Planen var å gifte seg sommeren 2011, og jeg var godt igang med planleggingen, da jeg ble gravid. Mange hadde kanksje bare gasset på, og gjennomført bryllup med en nyfødt, men jeg føler at mitt bryllup skal være vår dag, og ikke med vekt på en nyfødt og amming. Vi valgte å utsette bryllupet til sommeren 2012, og booket alt på nytt.
Kirke og lokale var i boks, men så skjer det om igjen.. samma regla! 

…jaja, så måtte vi for andre gang utsette bryllupet …
– fordi jeg hadde blitt på tjukka  – IGJEN!

Nå har vi booket kirke og lokale for 2013, og jeg kan forsikre både meg selv og dere om at det IKKE vil komme en tredje utsettelse. Ihvertfall ikek pga noen unge, og ikke pga meg! Så da har vi det klart.

Vi setter kursen for et spennende 2012 med to barn, og 2013 for mitt drømme bryllup <3

Bildet er av meg, Lilja og herlige Karianne fra da vi var på barsellunsj hos Idunn og Hannah i forrige uke.

Med det samme jeg snakker om bryllup, kan jeg jo envne at hun er bryllupsplanlegger OG kokk. Driver sitt eget firma, med “all inclusive”. Hun har nettopp startet en ny blogg, som jeg anbefaler å følge med på. Her finner du alt av tips til barnebursdager, selskaper, bordekorasjoner, tips og triks til gjenbruk, oppskrifter, bryllupsrellaterte sanger, pynte tips, etikette osv…. Det er ikke rart denne dama og hennes mann (som hun driver sammen med) er booket langt langt frem i tid – de her helt råe!  TA EN TITT HER 🙂

 

7 kommentarer

Siste innlegg