Trash to Treasure – Welcome HOME!

Jeg nevnte tidligere at jeg har blitt litt småbitt av oppussingsbasillen, og hadde vært på Stjørdal å funnet meg noe brukt og gammelt. Det tok meg ikke mange timene, før det meste var pusset opp og trekt om.

…her er resultatet


Puffen har jeg lovet at søsteren min, Ronja, skal få om hun vil, til hennes kommende leilighet..


Den gamle margarinesken ble til lekekasse. Den er malt  lett med hvitmaling for å beholde det slitte utseende.


….litt pynt på kjøkkenet, og oppbevaring til salt og pepperkvern..


Det brune bordet, ble til hvitt!


…den egentlig kule puffen, ble til hvit


Vedkassa mi

Så er det mange som spør hvordan vi har det hjemme… og det er kanskje som forventet? HVITT??

 

….her er ihvertfall en liten sneakpeak på vårt hjem


Kjøkken – litt halvferdig – men kokkelertbart..!


…pynt pynt pynt… fra Fretex & Rema 1000 Flatåsen



…oppbevaringskassa som er kjøpt på bruktbo



Mangler gulvteppe… ønsket meg til bursdagsgave, og det fikk jeg – må bare kjøpe det! ! !

 


Ja, så mens andre shopper klær og mat, kjøper jeg brukte møbler.

I dag gikk også turen til Bruktbo på Stjørdal, og jeg kom ikke tomhendt hjem..!



Kurvstol til barn, oppheng m kroker i tre,puff, vindu, lysestake og en eller annen oppbevaringsboks..

Alt til 300 kr !!!

Bilder fra utsiden av butikken:

18 kommentarer

Siste innlegg