Kursdager i Oslo – sneak peak!

Her tusler tiden avgårde i det ene sekundet, og plutselig er uken snart over og en ny skremmende vanskelig eksamen står for tur. Denne uken har vi stått opp så tidlig som 06, og vært på skolebenken innen klokken har tippet 07. Flittige studender, kan man kanskje kalle det. EN dag igjen, og så skal både jeg og Ronja belønnes med en tur ned bogstadveien, og planen er å ikke komme tomhendt hjem! Ellers så kommer min kjære guttebass til Oslo i morgen kveld,på lørdag skal jeg traske i byen med familien min og kose meg masse og avslutte kvelden som hovedforograf for Make Up Store på Cavallivisning på Tjuvholmen. Søndag er det klart for Rihannakonsert med godtfolk, så det er bare å glede seg!!!

Ellers må jeg si at det er litt tøft å være så mye borte fra lillejenta mi.  I dag har både mamma og pappa passet henne for tur, og i morgen er det pappa som skal ha henne til vi er ferdige med eksamen! Gleder meg til å få tilbringe litt mer tid med henne 🙂


Verdens beste jenter <3 

 

 

6 kommentarer
    1. Maria:
      Jo, jeg har permisjon, men nå har jeg vært på et 2 ukers kurs som kun går 2 ganger i året, som jeg gjerne ville få med meg. Til vanlig driver jeg jo Rema 1000, og som kjøpmann har jeg nok en “sykdom” at jeg ikke klarer å la alt ligge. På Rema er jeg nok bare 1 gang i uken og eventuelt ved kontorarbeid på søndager, mens jeg har vært “step in” kontordame på jobben til pappa i en uke mens han var på ferie 🙂 Ellers av tiden koser jeg meg veldig som hjemmeværende nybakt mamma 🙂 Litt sånn “mark i ræva” ish..

    2. beundrer deg for alt du gjør 🙂 og jeg misunner livet ditt veldig! du er heldig.
      hvilket merke er den svarte jakken du har på det ene bildet når du har flette i håret? 🙂

    3. Må si du imponerer med din ståpåevne – flott at noen orker så mye 🙂
      Hva slags kurs er dette egentlig? Ser nesten ut som skadedyr – hihi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg