Ryggøvelser for gravide

Da er det et faktum at jeg har fått bekkenløsning. Heldigvis ikke av den kritiske typen, men ille nok til at jeg måtte ligge på gulvet i over en time her om dagen å vente på at Robin kom hjem fra jobb, fordi jeg ikke kom meg opp selv..SÅ nå har ejg begynt å trene. Hehe, hele to øvelser har jeg begynt med, men forhåpentligvis så hjelper de meg såppas at jeg kan klare meg selv ut svangerskapet! 🙂

…jeg får da god hjelp her jeg ligger på gulvet om dagene! Guttene vil helst være der det skjer.. altså oppå magen!

1. øvelse: skyt rygg, krum rygg. Hold i noen sekunder for hver etappe. ca 20 x 3

2. Øvelse: Hev rumpen/bekkenet mot taket. Hold i noen sekunder. Repeter ca 40 x 3.

 

…foreløbig er det bare dette jeg gjør ..men nå som det blir mer fri, tenker jeg å sette foten på treningssenteret igjen…

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg