Svangerskapsuke 29! – og partyløve –

Dette er sannelig helga for festligheter. Lørdag kveld var vi bedt i bursdag hos Kamilla, og kledde oss atter en gang til fest. Siden jeg fortsatt ikke er blitt frisk etter utelandsreisen vår, tørr jeg ikke spise noe før jeg skal bevege meg utenfor døra, så vi ble bare på festen en liten stund, før vi dro hjem og lagde middag. Uansett koselig å se kjentfolk og komme seg ut fra huset, og ikke minst deilig å stæsje seg opp litt. Man glemmer liksom det noen ganger. Å stæsje seg, mener jeg. Man blir gående i samme joggisen og den slitte deilige tskjorta, fordi det nettopp er så godt å ha på… men av og til synes jeg det er deilig å ordne meg litt ekstra.
Feel fabulous, og få noen ekstra blikk fra Robin 😉

Svangerskapsuke 29 ! huheij som tiden flyr…..!

22 kommentarer

Siste innlegg