Svangerskapskontroll hos Jordmor uke 28

Da var jeg sannelig kommet meg til uke 28 ! ! !

(jordmoren teller på en annen måte enn meg.. jeg teller ny uke hver fredag, mens hun sa at i og med at svangerskapet er 40 uker og 3 dager langt, så må man flytte dagen man begynner på en ny svangerskapsuke!!INNVIKLET)

I følge Symfyse Fundusmålene ligger jeg på normalen, og jenta vokser som hun skal  🙂

Hittil har jeg gått opp 6,5 kg totalt (veide ca 50 kg før jeg ble gravid – nå 56,5kg)

I går å hjerterytmen til lille på 124, mens i dag var hun litt mer aktiv, og lå på 135

Pulsen min på 112/69 (pleier å ligge på 100/60)

 

5 kommentarer
    1. Har Eirin, venninna di, slutta å blogge? Det er i såfall synd. Var fast leser av dere to. Lykke til videre i svangerskapet. Det er koselig å lese bloggen din.

    2. Anonym: hei 🙂 Hun har vel ikke sluttet for godt igjen, men har tatt en liten pause. Mange trenger en pust i bakken når det kommer til å blottlegge livet sitt på nett. Men jeg kan forsikre deg om at Eirin, Victoria og Morten har det helt fantastisk 🙂 Skal på besøk til henne på onsdag, så skal hilse fra deg å si “du savner henne” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg