Hvilken Hair Extensions skal man velge??

Jeg er så i tvil på hva jeg skal gjøre.. eller hva jeg skal velge…HELP ME??

….Enten kan jeg kjøpe hår på Pilus her i trondheim, og finne en frisør som setter det på ?!?

…Jeg kan få noen til å sette på meg Greath Lenghts punkt extensions som koster flesk hos frisør

…Jeg kan sette på det nye Hair Talk, som også koster flesk, og som mest sannsynlig må bestilles

…Vente på et mirakel….

 

HVA ANBEFALER DU? HVOR MYE KOSTER DET?HVOR??

Jeg bor i trondheim, og need it pronto! Har jo mareritt om hår om nettene for tiden.. GRØSS!!

19 kommentarer
    1. Hm.. Vil nok si at de du får på frisøren er bra 😉 Men det er noe clips on på adam og eva-frisørene.. vet jeg, noen er fornøyde med det.. Jeg selv bruker fra Nille, syns de funker bra. Krepper og retter og krøller dem, haha.. De har ikke brent enda 🙂 De koster ca. 34.90 kr på Nille..

    2. nettsalongen.no kan du kjøpe billig extensions om du vil ha clip on eller nail hair har selv tenkt å kjøpe det 😉

    3. Jeg har bestilt mine siste fra Superkul.no.
      Jeg har bestilt på flere norske sider, noen utenlandske og fått påsatt av frisør.
      Både krøller og slett. Syntetisk og ekte.
      De har vært festet med lim, clips og en stor som festes på 1 sekund.
      Nå har jeg den sistnevnte (halvparykk).
      Den er egentlig for å få mer fylde, men jeg kjøpte med et uhell litt for lange, så nå har jeg litt lenger hår også 🙂
      De koster under tusenlappen, 100% menneskehår og de leverer FORT!! Du har det i løpet av to dager.
      Her kan du kjøpe dem:
      http://www.superkul.no/har-og-parykker-386/volume-400/pro-ekte-har-401/
      Før jeg kjøper hår på internett sjekker jeg alltid reviews og videoer på youtube.
      Søk på “EasiVolume PRO”
      Har du hatt extentions før?
      LYKKE TIL! 🙂

    4. det er INGENTING som slår hair talk… jeg har vært frisørlærling og dermed prøvd mange forskjellige typer 🙂 Punktfester er å be om å få skadet hår. Clips kan være fint, men er veldig mange som ikke klarer å sette de på uten at festene synes. Teipfestene til hair talk er geniale og du kan bruke de mange ganger =)

    5. SV: Jeg leitet litt på nettet, men ser ikke ut til at man får kjøpt hår noe annet sted enn i salong. Kan være du er heldig å finner en salong som selger pakker med hair talk extensions, men helt ærlig tviler jeg litt på det. Mener det kostet 3500,- eller 4500,- der jeg jobbet, men da fikk du med 7 produkter som er ment for å behandle extensionene på best mulig måte i tillegg 🙂

    6. Takk for svar alle sammen 🙂 Regner med jeg ender opp med GReath Lengths etter hvert…må bare spare litt først..!

    7. Great lenghts er beste håret du får tak i;) Er det vi bruker i frisørsalongen.. Og balman.. men greath lenghts er det beste.. skal sette på det selv til onsdag;)

    8. Jeg og ei venninne setter på til hverandre vi 🙂 kjøper kun håret på pilus, så sparer vi oss maaange tusen. få ei venninne til og gjøre det, KJEMPE enkelt. ta litt av ditt hår, varm limet og rull sammen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg