Babyklær fra Ellos + byshopping!! Hjelpes..

Samme dag som jeg og Natalie var i byen fikk jeg pakke i posten fra Ellos. Der bestilte jeg i ganske mange forskjellige størrelser og farger, for å ha litt å velge i… Man vet jo aldri om det plutselig kommer en 6 kg ut av meg?!?! …man har jo blitt overrasket før også!  GRØSS!!

Ut ifra bildene, begynner jeg å ha en del bukser – ikke minst så begynner vi å ha en del klær – så nå skal jeg ikke kjøpe noe (?!?) før barnerommet begynner å se sin ende. Om jeg virkelig kommer over et kupp eller noe jeg bare MÅ ha, så får jeg forhandle meg fram til det med Robin…

Det pleier å fungere med “hvis æ lage taco t middag i dag, kan æ kjøp den her da??Pliis??”

– noen ganger er det fint at gutter er svake for god mat 😛  hahaha

Tørrelser fra 50 til 68. Stort sett det meste er i 62 og 68. Ullbodyer og ullbukser i str 68.

12 kommentarer

Siste innlegg