3 svartsekker med babyklær – gutteklær!!

Det var ikke helt forventet at vi skulle få ei jente. De fleste trodde gutt, og vi fikkd erfor 3 svartsekker med gutteklær av søsteren til Robin. Mye fine og tøffe gutteklær, men det meste ble for tøft for ei lita tulle. Pluket likevell ut noe. Svigermor er utrolig flink til å strikke, så tok med meg noe av strikkeklærne hennes. Har jos elvfølgelig et lite ønske om at det dukker opp noen lyserosa, lyselilla, pastellfarger, strikkeplagg i løpet av våren også da.. hihi 🙂

… ja, så tenkte jeg at jeg skulle ta frem strikkeferdighetene mine å rpøve meg på noen sokker 😛

…..eller kanskje ullbukse??

4 kommentarer
    1. Så heldig du er! Skulle ønske jeg også fikk noe utstyr. Selv om det seff. er gøy å shoppe selv.. Klærne var små og nydelige:)

    2. Er veldig greit å arve litt! Synes det grønne var veldig skjønt og med en lyserosa/hvit body inni buksa så blir det kjempe herlig da 🙂 Har en bonus-svigermor som er kløpper på å strikke så jeg håper på litt selv! Er så nydelig på de små.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg