Skitur og gravid = kynnere..!

Da har jeg, mamma og Casper vært på skitur i bymarka. Det ble en løype på ikke lengre enn 5kg fordi jeg fikk kynnere hver gang jeg gikk i oppoverbakker! Merkelig… Ble litt bekymret når jeg begynte å ha 15 stk i løpet av 40 min!! …så vi fikk pappa til å hente oss da vi hadde gått ferdig løypen. Godt med en tur ut ihvertfall!
Har du opplevd å fått sammentrekninger i magen når du har gått på ski??

Nå lager jeg og Lilo hjemmelaget pizza til Robin og Thomas som jebber med badet :D:D flinke guttene!

….jeg derimot skal koose meg med mat snart, så finne chill strandmusikk til vi skal på ferie! 1.month to go!

Klem fra Lilo&Rachel (webcam)

8 kommentarer
    1. Ikke vondt ment, men litt “godt” å vite det ikke er bare meg…! Ble litt bekymret.. går jo hele dagen på jobb, men har det ikke sååå ofte da!!

    2. heeei snuppa : ) æ å får det HVER gang æ e ut å går, spesiellt når Steini absoludt MÅ gå litt rasker enn vanlig :p “no må du rooo ned litt, hvis itj kjæm han ut” rope æ da. haha : )
      Godt å skje at du å bynne å få litt mage no btw : )

    3. Va på tur i bymarka idag e å..men på føttene. Fikk også kynnere når jeg gikk, mest i oppoverbakkene..men roet seg når jeg kom meg hjem.. men første gang jeg har merket de så godt som idag. Er litt plagsomt egentlig..selv om de ikke gjør vondt.
      Godt vi er fler om samme saken egentlig..

    4. Måtte gi meg etter en ski tur sist jeg var gravid pga det samme. Denne gangen så har jeg ikke en gang forsøkt..
      Kynnere er jo normalt, men når de blir vonde eller kommer så regelmessige, så er det kroppens måte å be deg om å ta det med ro,

    5. hmm… liker ikke at kroppen min ikke tåler mer!! men, for lille sin del så skal jeg lytte til den 🙂 er jo tross alt ikke bare meg lengre..! 🙂 hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg