Life is good, but different!

Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde en slik fortellerstemme som Axel Hennie, eller Per Christian Ellefsen har. Jeg skulle ønske jeg kunne formidle min historie på en så levende måte, at du hadde følt det samme som meg. Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde ro i kropp og sinn til å skrive en bok, med skildringer som fikk deg til å føle min eksistens.

Livet er kompleks, og det er med 100 % sikkerhet at man ikke vet hva som kommer til å skje i fremtiden. Man kan ha en plan på hvordan man ønsker ting skal være eller bli, men i det store og hele er det valg, tilfeldigheter og retning, som former fremtiden vår. Kanskje må man akseptere noe, for å oppnå noe annet. Kanskje er det andre valg enn det man trodde, som blir mer riktig. Kanskje er det du trodde gjorde deg lykkelig, noe helt annet enn det som faktisk gjør deg det. Tilfeldigheter blir fort en stor faktor i livet.

Livet har forandret seg.

Livet var bra før. Livet er bra nå. 

…men annerledes.  


Hverdagen er god, og hodet har kommet seg over vannet. Plutselig innser man at man er god nok, og at det er en selv som må ta valgene for fremtiden. Det spiller ingen rolle hvor hardt man prøver, om man ikke føler det er riktig. Noen ganger må man bare innse at det er helt OK å være menneskelig. 

<3

 

4 kommentarer
    1. Hei, hei 😊

      Pleier å titte innom bloggen din, og blir glad for et nytt innlegg i ny og ne 😉

      Har skjønt utifra et par innlegg at det har skjedd noe i familien din. Du sier det ikke rett ut, men kan jeg spørre om du og mannen har gått ifra hverandre?

      Trenger ikke legge ut denne kommentaren om det ikke passer seg 😊

      1. Hei 🙂
        Det er liksom ikke alt som passer seg å bare si rett ut, så da blir det nok pakket litt inn. Men det stemmer at vi ikke er sammen lengre, og har gått hvert til vårt for en ganske god stund siden.

    2. Takk for svar 😊

      Det var trist å høre, men høres og ser ut som det går greit med deg og dere utifra innleggene….

      Ta vare på hverandre og ha en fin høst 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg