Kveldsmat i Hoppbakken

Noen ganger får jeg litt panikk av å ikke ha utrettet nok i løpet av dagen. Eller, dagen er jo ofte stappfull den, men ofte er det de tingene jeg går å tenker at “ååh det vil jeg gjøre.”, som det aldri blir tid til å gjøre. Med en hverdag stappfull av både aktiviteter, matlaging, rydding, lekser og megling mellom trøtte og slitne barn, er det ikke alltid jeg sitter igjen med en super god samvittighet over å ha gitt dem noe påfyll i minneboksen, selv om jeg vet det ikke alltid lar seg gjennomføre.

MEN, inn i mellom så er vi flinke til å finne på gøyale og spennende ting. Det trenger ikke å være store arrangementet, men bare noe litt annerledes. Så denne gangen tok vi med oss kveldsmaten til hoppbakkene i Granåsen. Alle mann gikk helt til topps i den høyeste bakken, og avsluttet kvelden med pølser på termos og stafettløp i tribunene. Ungene fikk brukt siste energi før leggetid, maten smakte ekstra godt og humøret var på topp.

…og som Fiola sier etter tur “Takk for turen mamma, den va fin”. – så var det sannelig en fin liten luftetur for både store og små!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg