Disse bøkene anbefaler jeg:

Reklame | Ark.no og Storytel.com

Jeg er rastløs av natur, og liker ikke å “ikke ha noe å gjøre”. Det er ikke det at jeg nødvendigvis må rydde eller vaske noe, men om jeg ikke har en plan, får jeg dårlig samvittighet, og blir ofte stresset. Jeg føler meg litt ubrukelig. Det er heller ikke slik at hele dagen må være booket, men jeg trenger følelsen av å ha gjort noe annet enn “bare å ha vært på jobb”, eller “bare vært mamma”. Jeg trenger å gjøre noe mer. Det trenger ikke være noe langvarig prosjekt, men noe mer. Dette “mer” ender ofte opp i rydding, vasking, organisering, surfing, mer jobbing, blogging, shopping, skravling, og baking.

Men en sjelden gang leser jeg.

Noen ganger bøker, andre ganger hører jeg på lydbok. Alt ettersom situasjonen. Jeg har alltid vært glad i å lese, men det har med tiden og antall unger blitt mindre og mindre prioritert. Lesing blir mest forbeholdt ferier, eller lange kjøreturer, men er en av få ting som får meg til å slappe av. Med en bok kan jeg koble helt ut. Sist ferie leste jeg to av bøkene jeg har listet opp under her.

Jeg er en dagdrømmer, og har stor fantasi, så det å lese en bok, blir for min del en flukt fra hverdagen. 

Jeg leser krimbøker, og elsker når jeg finner bøker som fanger interessen fra første side.Jeg liker best pocketbøker om jeg skal ha en fysisk bok, men om jeg skal kjøre bil, velger jeg å høre på lydbok. Hos feks Storytel kan du for 199kr mnd høre mange favoritter mens du kjører bil, vasker huset eller bare rusler en tur. Men ønsker du en fysisk bok å holde i, har Ark.no mange gode titler og gode priser på bøker!

Her er noen av mine siste leste favoritter:

Lars Kepler Lydbok: KLIKK HER

Lars Kepler Pocketbøker: KLIKK HER

Anbefaler absolutt å begi deg ut på Lars Kepler sine bøker, og start gjerne med første bok, da det er noe tråder som henger sammen, men absolutt ingen must. Ellers er jeg glad i å lese Arne Dahl , Karin Fossum, og Liza Marklund, bare for å nevne noen.

Hos Ark.no kan man laste ned både E-bok, kjøpe pocket og innbundet, men dersom du ønsker å kun høre bøkene, anbefaler jeg deg å lage deg en bruker på Storytel. Da koster det deg 199kr mnd for uendelig av bøker. Både for store og små.

Vi bruker ofte Storytel på bilturer til hytta osv. Ungene elsker det, og vi sparer oss mye krangling og masing!!

Deres favoritt for tiden er Pulverheksa.

– så kan du jo prøve det ut i 30 dager gratis  😀

En bok i sola er max ferie! Denne ferien leste jeg Lars Kepler Kaninjegeren og Claire Mackintosh Jeg Ser Deg.  

Vår lille Timo vokter over bøkene i vinduskarmen <3

Kom gjerne med anbefalinger i krim-kategorien

R.

1 kommentar
    1. Hei. så kjekt at du har starta litt igjen. Har lest bloggen din i mange år. Korleis er det å vera aleine mamma? Kvifor brudd ?😥og ny kjæreste🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg