Dagens tips: rene stekeplater

Sånn inn i mellom får jeg “ånden over meg”, og gjør slike ting jeg har tenkt på å gjøre lenge. Ofte er det kjedelige ting som alltid blir skjøvet lengre og lengre bak i rekken, og som egentlig ikke er så synlig, men likevel ganske så nødvendig. Og når de endelig er krysset av lista, er det en magisk deilig følelse.

Denne ettermiddagen skulle jeg endelig få gjort unna et av de kjedelige punktene på lista som aldri føles ut til å bli mindre. Dette er den lista det alltid kommer nye gjøremål på etterhvert som man krysser av et punkt, men som er grei å ha slik at man blir minnet på hvilke sysler man kan ta seg til dersom man begynner å kjede seg vilt ihjel.

HVORDAN FÅ REN STEKEPLATEN DIN!

…og det å skrubbe stekeplater er sannelig ingen favorittjobb..!

Jeg som mange andre klarer ikke å holde disse rene, og synes det er et tiltak å skulle skrubbe dem fri for gamle mat og fettrester. Etter å ha kjøpt en flaske Plumbo for å bruke den i vasken hjemme, tenkte jeg at jeg skulle prøve det ut på stekeplatene, og sannelig virket det helt topp!! Stekeplatene ble som ny, og det var så enkelt!

 

Var dette et tips du kunne tenkt deg å prøve ut?

R.

2 kommentarer
    1. Jeg tror jeg er tilhenger av å bruke produkter til det de er beregnet for… Plumbo har ovn-og grillrens også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg