Kledd for trøndersk vår..!

Reklame | knertenogkaroline.no

Etter noen dager på hytta alene med ungene, sitter vi igjen med inntrykket over at våren faktisk er på vei. For bare noen uker siden akte vi på akebrett nedover åkrene her i lofjorden, men nå kunne vi rulle oss i søla og endelig pakke bort de tyngste klærne. Både jeg og ungene har storkost oss med noen dagers “fri” fra bylivet, og ser frem til tide som kommer.

Superstolt krabbefanger!

Nå får du 20% på alt yttertøy, fastdrakter, pentøy og kjoler hos knertenogkaroline.no med kodeord Rachelvår20

www.knertenogkaroline.no

Hugs ang Kisses from the woods..!

Jeg har endelig begynt å bruke konfirmasjonsbunaden min igjen, etter bare 15 år uten! Ungene har strikkede bunader fra både mormor og farmor, men for de som ikke har festplaggene i hus, kan nå sikre seg bunader til årets festligheter hos knertenogkaroline.no

Frakt tilkommer på kr 69 uansett størrelse på ordre

Goooood Søndag!

2 kommentarer
    1. Hei du har ein fin blogg. den har mye gode innlegg vil du se på min blogg. å mine dikt har ikke starte endå men den blir bedre, håpe du kan følge meg 🙂 ha ein fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg