Forandring fryder..

//reklame//

Jeg er i endringsmodus for tiden, og gnager litt på at jeg vil gjøre om “ett eller annet” i huset. Kanskje male en vegg, eller kjøpe et gigantisk teppe. Kanskje mest av alt bestille et superstort bilde til å ha på stua, og fornye salongbordet. Tv-benken er for så vidt ganske så ny, så den får jeg holde ut med lit til, men mye av det andre grubler jeg på..! Her finnes det så uendelig mye flotte greier..! Jeg er ingen interiør bærte, og synes det er helt topp når folk setter sammen og ordner det for meg. Likevell liker jeg å lage kollasjer med ting jeg liker, så kanskje dere liker noe av det samme som meg? 

Nettbutikken chilli.no har masse interiør, og kjører ofte kampanjer på ulike varegrupper. Nå har de blant annet sluttsalg, og du kan gjøre mage kupp! 

Her er noen av mine favoritter fra chilli.no

Jeg kunne egentlig tenkt meg litt mer farger på veggene. Noen som har noe å anbefale? 

Hva er din favorittinteriørbutikk på nett? 

R. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg