The inside story: livet

Noen ganger blir man sittende fast i livet. Ikke alt er slik det skal, slik man tror, vill, eller slik man ønsker. Noen ganger må man stoppe opp, og la livet bruke tiden. La tankene forholde seg enkle, og ikke komplisere og avansere det man har og ønsker. Sortere. Noe ganger kunne jeg tenkt meg tilbake i tid, eller bare stoppet opp. Noen ganger løper de i fra meg begge to. Tiden, og livet. Det er de slagene livet gir oss, som ofte får deg til å bytte gir. Til å få øynene opp for valgene du tar, og ikke tar. Livet leves ikke i svart hvitt, og det er i gråsonene man blir voksen.

…plutelig våknet jeg fra en evig lang gråsone.. alt ga plutselig mening igjen..jeg hadde kanskje blitt litt mer voksen..!

Hvordan staver man kjærlighet? spurte Nasse Nøff

– Man staver ikke kjærlighet, man føler den, svarte Ole Brumm. .

  <3

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg