VillaRachel: ….en sniktitt på stua vår

Når det kommer til interiør om innredning, har jeg ikke spesielt stor interesse for det, men liker selvfølgelig at det ser OK ut rundt meg . Jeg kunne helst tenkt emg at noen kom inn og fortalte meg hvilke ting som passer sammen, og hva som “mangler”. Det skal sies at det tar tid å bo seg inn i et hus, men det må da også være måte på. Vi går nå inn i vårt 3 år i VillaRachel, og vi har allerede skiftet sofa tre ganger. Jeg har malt, og tatt opp og ned bilder, skiftet farger og solgt mye av det som en gang var det jeg absolutt ville ha. Huset er i endring, og hjemmefølelsen blir heldigvis større og bedre for hver gang.

Nå har jeg skiftet ut sofa og TV benk, og er på leting etter salongbord. Kom gjerne med forslag..!

Sofa fra IKEA, puter fra Kremmerhuset/Ikea/HM Home, skinn fra Ellos.

Det å finne den perfekte TV-benken er vanskelig. Jeg har lett lenge, og endte opp med denne flotte fra IKEA. I ettertid har jeg jo sett at det finnes mange fine på nett også, så for de av dere som er på leting, kan denne siden være verdt en titt. Trademax.no er en nettside som forhandler møbler fra flere merker og leverandører. De feirer 9 års jubileum, og har derfor 5 % på alt i nettbutikken + flere ekstra gode tilbud på tv-benker.  (sponset lenke)

Høstens rognebær gjør susen som pynt. Henger du de opp ned, vil de tørke slik og du kan bruke dem leeeenge..!


Det er vanskelig å capture the feeling på et bilde, men stua tar form, og følelsen sier hjemme…!

.

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg