…i mens man venter på sommerkroppen..!

Jeg blåser ut magen og ser meg selv i speilet, og sukker høyt. Jeg prøver å gjøre det så høyt at Robin skal høre meg. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal oppnå, men gjør det helt bevist. Han har sett meg for lenge siden, og himler med øynene. Jeg har tatt på meg arbeidsbuksa mi som i løpet av den to ukers lange ferien uten FITbit på armleddet og 20 000 skritt om dagen, har blitt ørlite trang. Jeg dytter fingrene inn i det som da kalles bilringene som har bevegd seg utenpå buksa, og hopper opp og ned i speilet. Jeg ser at han ler av meg, og tenker at det i grunn må se utrolig rart ut. Hoppe opp og ned i speilet mens man sukker høyt og stikker fingrene inn og ut av magen. Jeg får et kyss på kinnet, og og en smekk på rumpa. “Du e den fineste æ veit”, sier han, og tripper ut av badet.

..arbeidsbuksa ble raskt byttet ut i treningsklær, og etter en løpetur, var sinnstilstanden relativt bedre. .

. . . og i påvente av at sommerkroppen/helårskroppen skal falle ned fra åpen himmel, kan man unne seg noen andre godsaker..!


Perfekte antrekk til mange anledninger. . .

TilVenstre: Svart Kjole kr 199, Svarte sko kr 249 , Veske kr244, Badedrakt fra Lindex, Hatt kr 149,

TilHlyre: Dongrishorts kr 549 , Hvit overdel kr 279, Hvite joggesko kr 279 , Veske kr 779, Caps kr 179

Elsker sommerlige antrekk som er behagelige!


1: Langt stripete Skjørt kr 429, Hvit BH kr 249, Hvite ballerina kr 175, Hvit skjorte kr 699, Ray Ban solbriller kr 1699

2: Adidas topp kr 299, Fit Bit kr 1899 , Shorts kr 449, Joggesko kr 999

3: Stripete kjole kr 199, Hvite sko kr 769
 

Her har dere noen av mine ELLOS favoritter

…så skal det sies at dette ikke var et innlegg om kroppsfokus, men mer en morsom digresjon. Buksa hadde blitt for liten, liksom! På et par uker.  Har vi ikke alle noen dager der vi føler oss litt sånn “blæh?”. Ja, jeg er firebarnsmamma, og er fornnøyd med kroppen min, men har som mange mange andre jenter et håp om å komme i toppform igjen. Jeg sammenligner meg kun meg meg selv, og det bør dere gjøre også.

//reklame//

5 kommentarer
    1. Nå må du slutte å skrive så mye om sommerkroppen, seriøst. Jeg har fulgt deg lenge og liker deg og bloggen veldig godt. Vendingen innleggene dine har tatt med dette kroppsfokuset liker jeg ikke, og vurderer å slutte lesingen.
      Du og Victoria Beckam er de tynneste firebarnsmødrene jeg vet om. Ta det som et kompliment om det er det du trenger.

    2. Ida: …så skal det sies at dette ikke var et innlegg om kroppsfokus, men mer en morsom digresjon. Buksa hadde blitt for liten, liksom! På et par uker. Har vi ikke alle noen dager der vi føler oss litt sånn “blæh?”. Ja, jeg er firebarnsmamma, og er fornnøyd med kroppen min, men har som mange mange andre jenter et håp om å komme i toppform igjen. Jeg sammenligner meg kun meg meg selv. Så tar jeg tilbakemeldingen du sier om fokuset på innleggene, og beklager hvis det har vært en negativ vinkling..!

    3. Hei Rachel:) Æ syns du e superfin og ser fantastisk flott ut! Sku itj tru du hadd født fire barn🌺 Har sendt deg en melding på messenger, men den må sikkert godkjennes😊 Fortsatt go sommer🌺😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg