Vi venter på trøndersommeren..!

//KNERTENOGKAROLINE.NO//

Etter noen fine dager i Vest Sverige, er vi tilbake til regn og ruskevær her i trondheim. Det er litt vemodig å pakke både regnklær, fleece og parkdress når ungene skal i barnehagen. Kle barna etter været, sies det, og da skulle vi sannelig brukt ullklær enda. Ullklærne er heldigvis pakket bort, men fortsetter det slik, er det ikke lenge før vi finner dem frem igjen.. ! Ja, er det en sesong jeg elsker, så er det høsten. Da er det deilig med gode varme klær, men nå må vi konsentrere oss om den årstida vi er inn i, nemlig SOMMER.

Jeg har tatt ekstremt mange bilder fra da vi var på tur, og mens vi venter, kan dere kose dere med litt nettshopping 😛 hos nettbutikken knertenogkaroline.no får du 50 % på en rekke sommerplagg i tilbudskurven. Her bruker du kodeord SOMMER50.


NYDELIGE farger til guttaboys. Her har jeg bestilt mye til både Filip og Linus, men jeg rakk desverre ikke å få varene før innlegget skulle postes. Filip elsker shorts, og spesielt de som er i “joggebuskestoff”. Name it har mange billige gode sommerplagg til både baby, jente og gutt! Her finner du ulike plagg i tilbudskurven kontra de forskejllige alders kategoriene.


Jentene mine kan ofte bruke klær innenfor samme alderskategori. Jeg syens det er sååå søtt når de har like klær på seg..!


Hjemme har jeg en eske hvor jeg samler plagg jeg har kjøpt for store. Her ligger det som kan brukes frem i tid, og det som kan brukes som gaver. En jumpsuit som oprinnelig koster bare litt over 100 lappen, blir en ekstremt fin og billig gave! Slik kan man spare litt penger med så mange unger i hus..!

Frakt tilkommer på 79kr uansett hvor mye du handler for. Du kan også hente gratis i en av knertenogkarolines butikker.

//knertenogkaroline.no//

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg