Tøffere enn toget, faktisk..!

Dagen i dag har blitt brukt til å sortere og organisere barans klær og sko. Jeg er klar over at vi har my klær, men sannelig hadde vi mer enn jeg hadde trodd. Jeg har kvittet meg emd mye under veis, og vært flink både til å selge og gi bort, men noe blir jo spart på. I dag dykket jeg ned i arkivet, sortere det som Linus og Fiola kunne arve fra de to største, hva som kunne gies bort, hva skom skulle spares på og hva som skulle videre til en eller annen som måtte trenge det.

Jeg har tatt frem sommerklærne, og ryddet bort ulla. Selv om det ikke er sommervarme her i Trøndelag, så er jeg evig optimist på at denne varmen og sola må komme hit snart. Vi er ihvertfall forberedt på fine sommerdager i tiden fremover. I skrivende stund er det bare timer igjen til Lilja blir 6 år, og det er ei spent frøken som har inntatt sengen sin som 5 åring for siste gang. Plutselig har hun også strekt seg, og klærne jeg hadde spart fra i fjor sommer, passer ikke lengre, og blir lagt rett ned i arvekassen til Fiola, som må vente ihvertfall en sommer eller to på at de skal passe henne.

Samvittigheten min er ihvertfall på plass etter en slik økt, og det at man blir fristet til å kjøpe noe nytt er jo ikke så rart når det finnes så mye fint. Glade sommerfarger er på vei inn i butikkene, og hos nettbutikken knertenogkaroline.no får du i dag og frem til onsdag hele 20 % på hele sortimentet ved bruk av kodeord: Rachelmai20 . Her kan du gjøre noen flotte sommerkupp, og sikre deg nyhetene, sommerkjoler og tøffe shorts litt billigere enn vanlig.

Jentene har fått seg like sommerdrakter i deilig bomull <3 Disse kan du finne HER.

20 % med kodeord Rachelmai20

 


Filip ELSKER å gå i shorts, og skifter straks han er hjemme fra barnehagen. Ofte har han lurt på seg en shorts under dongribuksa, så han kler av seg i barnehagen. Ikke bare jeg som gleder meg til mindre klær og varmere i luften..!


Ei spent frøken som blir 6 år 28 mai <3


Så mange søte shorts og bodys til de aller minste ….. synd jeg ikke har noen i denne størrelsen lengre!! 😛

Fraktkostnad på 69 kr tilkommer uansett hvor mye du handler for, og du har varene i postkassen bare etter et par dager!


Ha en finfin dag alle sammen..!

I det du leser dette, er det nok bursdagsfeiring på oss!

Klem Mammsen 🙂


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg