Gratulerer med dagen, Linus

29 januar 2016 kl 05.22 ble Linus August født.


Når dette innlegget kommer ut, er det akkurat 1 år siden du ble født. Vår fantastiske nydelige lille Linus August. Som nummer 4 i flokken er du utålmodig og lærevillig, har det travelt og er ivrig. Samtidig er du en mammagutt som de tre andre, og liker både kos, sang og dans. Du har lært å gå, ja, nesten løpe, rukket å få 6 tenner, vært på din første sydentur, flydd flere ganger, opplevd Remakulturen på nært hold, og stort sett vært med der det skjer. Du har blitt en “on the go baby” som vil kaller det, som pent nødt må bli med på det som enn måtte skje. Du har alltid et smil om munnen, har en fantastisk latter og øyne som ståler.

Jeg får flashback når jeg ser på bildene, og synes det er både godt og vemodig at min tid som rugemamma er over. En ny epoke er i gang, og vips så er du blitt en stor og voksen mann.

Gratulerer med dagen, Mamma og Pappa elsker <3


Linus August 1 år
 

1 kommentar
    1. så vakker han er! gratulerer med 1- åringen! jeg fikk 4. januar samme året, og syns det ble ekstra morsomt å følge bloggen din da. stå på, dere er flinke! (jeg har to og syns det er travelt til tider, hehe)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg