Hverdagen

Nå som jeg er tilbake i jobb og Robin i delvis permisjon med Linus, har jeg en fast dag i uken der det er min oppgave å hente og levere unger. Resterende dager starter jeg 06 på jobb, og har stort sett ikke vært hjemme før leggetid. Denne dagen har blitt spesiell, og ungene gleder seg veldig til disse dagene. De er vant til å ha meg tilgjengelig i større grad, så nå har det vært ekstra viktig å planlegge, og ha noe å glede seg til. Dette  må til for at ettermiddagene skal gå så smertefri som mulig, og for at vi skal klare å få alle fire i seng til *rett tid*.

Her er det snakk om å planlegge hva vi skal ha til middag, snakke om hverdagen vår, fortelle hverandre hvordan og hva vi ønsker, for så å finne ut hva som skal gjøres eller hvordan det kan gjennomføres. Vi legger planer, lager lister, og ikke minst – vi koser og bruker tid med hverandre. 

Selv om jeg kommer hjem sent, ofte like før de skal legge seg, er det alltid rom for mammakos.

Her er det nemlig ikke barne barna som trenger påfyll. . .

Det beste med å være litt mer borte fra barna, er at de blir sååå glad når jeg kommer hjem <3

I morgen kommer en ny HELDAGS SNAP fra oss her i huset.

Følg oss gjerne på snapchat: rachelhauan for å se hva vi gjør og hvordan en helt vanlig lørdag er her i huset.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg