Det tomme hvite arket

Arket hadde vært tomt lenge. I flere dager hadde det stått slikt å lyst imot meg. Hva skulle det egentlig fylles med? Tankene var tomme. Eller, tankene var mange, men ikke noe som føltes fornuftig nok til å komme med. Liksom ikke viktig nok. Viktig..! JA! Hva betydde nå egentlig det? Hva kunne være viktig nok til å stjele tid fra andre, for at de skulle lese hva jeg hadde skrevet? Ikke stort. Ikke i dag, eller i går… eller dagen før der..!

Jeg hadde ikke lest en hel avis på evigheter, og boken jeg hadde gledet meg til å lese etter sommerferien hadde pådratt seg et tykt lag med støv bak alle tingene på skrivepulten. Ja, for ikke å snakke om skrivepulten som ble ryddet omtrent hver tredje måned i håp om å få plass og tid til å lage neste fotobok i rekken. Det at jeg hadde kommet til året 2012 tok ofte motet ifra meg, og et forble med tanken. I noen perioder blir mye med tanken. Slik som nå.

Jeg skrudde av, og forlot det tomme hvite arket.


 my everyday life <3

Foto: Natalie Sæther @husetmeddetrarei

2 kommentarer
    1. Hei. Du begynner jo etterhvert å bli en erfaren mor 😉 Kunne du skrevet et innlegg om dine erfaringer med soverutiner hos babyer? Har du hele tiden hatt barna i egen seng, eller har de sovet i deres seng en periode? Når kommer døgnrytmen, gjør du noe spesielt for at de skal få døgnrytme eller kommer det av seg selv? Og når legger barna seg? Hilsen førstegangs mor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg