Barna i trollskogen.. (+40 % på ull!)

Det er ukas siste dag, og jeg har endelig fått hjem Robin fra guttetur. Siden onsdag har jeg fått føle på det å være “alenemamma”, og selv om det har gått aldeles s bra, er det alltid godt å være fulltallig igjen. Dagene har stort sett gått i ett, og jeg føler vi har rukket mye de siste dagene. Vi har ihvertfall koset oss, og utforsket litt i nærområdet. Vi har nemlig en liten skog rett ved oss, som vi liker å kalle for “trollskogen”. Jeg er i grunn litt usikker på hvofor vi kaller den det, men det kan ha noe med alt skjegget på trærne, og den lune mørke følelsen man får når man går inn under trærne.

I går syklet vi oss en tur, og regnet som hadde vært meldt hele dagen, valgte å komme akkurat da. . Så mens regnet høljet ned på sitt værste, søkte vi ly under trærne og lekte oss. Barna var facinerte over at vi ikke ble våte, og måtte lokkes hjemmover med en varm dusj og kakao til kvelds..!


Lilja elsker å dra til Trollskogen! Her har hun på seg tykk ull fra World of Kids. Denne er perfekt til å ha som lag nr 2 – og er litt tykkere enn feks name it ull. Med kodeord WOK40 får du hele 40 % rabatt på all ull fra World Of Kids fra og med i dag og til onsdag 28. sept 🙂 Her er det førstemann til mølla, og jeg vil absolutt anbefale deg å kapre favorittene tidlig, fordi dette er et rasende godt tilbud! !

40 % på World Of Kids ull og regntøy med kodeord: WOK40

20 % på alle resterende varer hos knertenogkaroline.no med kodeord: Rachel20

(ved bruk av begge koder, lag to ordre, og send mail til [email protected] med ordre nr så får du trekt ifra fraktomkostninger på en ordre)


Lilja er veldig glad i å gå tur, så resten v helga har også gått med til lange turer. Vi elsker høsten, og har selvfølgelig kladd barna i deeeilig ull..!

…Fiola insisterte på å ha på seg skjørt, så da ble det skjørt! ! En ekte liten rampete diva det der…!


Jeg elsker alt av ull, og går absolutt innenfor faktaopplysningen om at 93 % av alle mødre i norge bruker ull på barna sine. Ull er 100 % fornybart og naturlig, og er derfor en av våre mest bærekraftige materialressurser. Ull har selvrensende egenskaper og er enkelt å holde rent. Ull behøver ikke å vaskes ofte, og kan gjerne luftes i stedet for å legges til vask. www.knertenogkaroline.no

Finn alt på 40 % HER


Balansesykkelen er med over alt, og Filip er å se med hjelm store deler av tiden han er utendørs..

Her har Filip på seg nytt regnsett fra World Of Kids, som du også får hele 40% rabatt på (kodeord WOK40). Det er ville tilstander hos knertenogkaroline.no denne uka, så her kan du kapre deg årets nyheter til hele 40 %. Du får også 20 % på alt det andre i butikken med kodeord Rachel20.


Lilja har på seg genser i ull fra Name it, som du også får til 20 % rabatt. Se tildigere innlegg for mer isnpirasjon til name It ull!

Happy shopping

Klem Rachel 

3 kommentarer
    1. Her har jeg også nettopp fått hjem mannen som også har vært på tur siden onsdag! Skal si de 3 ungene mine har holdt meg i aktivitet!:D Du har vært superflink med 4 stk og som mindre enn mine!! Nå skal jeg inn og se på ull!

    2. Så mye flott ull 😀
      Hvilket kamera (og mobil) bruker du til å ta bilder? Synes bildene dine alltid er så fine og skarpe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg