I welcome you, fall!

Høsten er godt på vei, og både nye og gamle høstplagg har kommet frem. Det er ingen hemmelighet at høsten er min absolutte favoritt. Jeg elsker å gå i deilige klær,store ullgensre og koselige farger. Jeg synes det er helt topp å få en liten unnskyldning til å fylle koppen med kakao, og det å krølle seg under et teppe forran tv er heller ikke feil. Høsten er på en måte en ny start, og slik som min høst ser ut, gleder jeg meg til fortsettelsen.

Barna er så heldige at de har strikkeglade besteforeldre, så nå har flinke farmor strikket ulljakker til jentene. Jeg elsker fargen ! !


Fiola ser opp til storesøster, og det i grunn litt skremmende hvor raskt de tar etter hverandre. Heldigvis er Lilja utstyrt med flere gode enn dårlige vaner, og liker selv ikke mye styr, så hun passer også på at lillesøster gjør de rette tingene.



Innlegget er ikke sponset, men fordi jeg bare eeelsker kombinasjonen, så kan du få tak i lignende strømpebukse på feks zara, og skjørt fra ellos kan kjøpes her
(koster bare kr 65 ! !- finnes også i striper ). Fiola har fjorårets sko fra Zara, og det samme har Lilja, men fra Din Sko. . -på tide med noe nytt her og, da disse beina plutselig har startet å vokse! ! Ministrikk har også kjempefine strømpebukser, men ofte mye utsolgt, desverre!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg