Mammsen Tipser:Høstkos!

Høsten er her, og jeg kjenner jeg gleder meg til koselige kvelder innendørs, med kakao og krem, en film på Tv og ikke minst stearinlys. Jeg iferd med å gjøre om i #VillaRachel, slik at høststemningen kommer på plass, og følelsen av å faktisk være hjemme kanskje kommer snikende. Det har tatt tid med innredningen, men nå kanskje det løstner litt. Her er ihvertfall noen av mine wants for høsten..!

 

Sofakrok med to stoler og stort rundt teppe, sammen med piano som er svart, og som tar igjen det svarte i andre ting i stua. Det er ekstra deilig med nye puter, og noen i litt ulike stoffer og mønstre. Her er en avlang i ull, firkantet grå i fløyel og mønstrete i finstrikk. Plutselig synes jeg at marmor i grunn er litt kult, og kunne tenkt meg et slikt stort bord på stua, eller to små som nattbord. Eventuelt heltre nattbord.  Kurv for å ha leker eller puter/tepper i er en fin måte å holde det litt ryddig på, samtidig som det ser kult ut. Lamper gjør mye av hyggen, så det er viktig å ha noe med behagelig lys. Jeg liker denne søte lille, og denne litt større som også kan stå på gulvet.


..og noe til mammsen er også lov å shoppe! Her er mine høstfavoritter!

Svart bluse som går til både hverdag og fest, Levis high waist bukse, “boots” som gjør et antrekk litt mer stilig, brun poncho for småkalde dager, og en lang cardigan for å tulle seg inn i. Denne fresher til og med opp joggebuksa 😛 Veske finner du HER. En lekker BH er aldri feil…

//samarbeid med ellos.no//

Klem Rachel

4 kommentarer
    1. Fint om du merker innleggene dine som reklame, annonse, annonselenker, spons osv. Som bloggleser synes jeg alltid at det er greit å vite!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg