Inspirasjon til barna

Inn i mellom sydenbildene hender det at jeg sporer av, og sannelig gjorde jeg det i kveld. Jeg elsker å sitte slik å lage kollasjer, og føler faktisk at tingene er litt “mine” når jeg holder på. Jeg ser de ihvertfall for meg på barna eller her i huset. Her er en liten inspirasjonskolalsj fra kveldens “wants” til kidsa..!

Synes disse printene var sååå søte!

Body fra et nyfødtsett HER, Body i bambus fra Hust & Claire HER (på salg!!), oppbevaringsboks/gaveeske i mange design,  suuupersøt smukkeboks fra Kids Koncept som vi skal ordne oss til Fiola, “must have” Neo Mammut (ELSKER DEN!!), og ikke minst søte melamin talerkner og kopper fra Bloomingville HER.

Varene er hentet fra ellos.no

//innlegg i samarbeid med adtraction//

2 kommentarer
    1. Kan du leggeg ut pakkeliste til baby når dere reiser til syden ? 🙂 skal til syden med jenta mi på 5 mnd så trenger tips !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg