Hverdagen: jobba på!

Jeg nevnte i et tidligere innlegg at vi hadde ordnet jord rundt huset, og i denne helga kommer det gress! Etter 1,5 år med “ingenting” rundt huset, skal det endelig bli hage. Jeg gleder meg veldig til å se hvordan det blir, og mon tro det er ei spent frøken som skal montere trampolinen sin når alt er på plass. Ja, vi hang oss på bølgen, og kjøpte trampoline i bursdagsgave til Lilja.


Guttaboys jobber iherdig med å få ut over jorda.. Det er hele tre lasebil lass som skal rakes utover..!


Filip synes det var helt topp med både Adi og Håkon på besøk. Ja, og ikke minst det at vi hadde en traktor i hagen…!


Antrekk Filip: Shorts: Hust & Claire, T-Skjorte: Kappahl (jente avd! ), Caps fra Ebay


Arbeidsbarna! De tok spaden og riva fatt, og skulle hjelpe til… !


Fiola synes det var veldig stas med taktorkjøring. Her står hun å venter på at morfar skal kjøre forbi med jord!

Jeg gleder meg veldig til resultatet etter plenlegging. Ja, ferdig plen skallegges, så resultatet kommer fort ! 😀

GOD HELG!!

2 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har nå lest innlegget ditt ang Lilja og brillestart flere ganger nå. Vi har nettopp fått vite at vår 2-åring skal ha briller, pga sterk langsynthet. Helt ærlig var dette et sjokk, som fortsatt ikke har sunket helt inn. Kunne du skrevet litt om dette? Et eget innlegg, feks? Hvordan går det i dag, ser søsknene godt?
      Hilsen Mary ❤️

    2. Hei! Dette blir nok flott! Hvor kjøper dere ferdigplen? Vet du ca.pris pr m2? Har dere noen tanker om hva dere skal ha rundt eiendommen, evt et gjerde? Trampoline er alltid gøy for kidsa:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg