Mammsen Tipser: Comfy it is!

Det er lenge siden det har kommet et tips til oss damer her på bloggen. Ja, jenter er vi kanksje? Uansett.. Dere kjenner nok allerede til merket lilleba? De fleste foreldre gjør i grunn det, og Lilleba & Herremann, som det egentlig heter, har ikke bare barneklær, men også nattøy til dame og herre, samt sengetøy. Dersom du har testet ut lilleba tidligere, vet du også at tøyet er av ypperste kvalitet, og lages i ren bambus viskose og bomull.

Jeg elsker å gå rundt i koseklær hjemme, og inn i mellom tar jeg meg i å bli litt slaskete. Rett og slett. Det som da er redningen er når jeg har tatt til fornluft og kjøpt noe som er litt mer kostbart enn det som kanksje finnes i skapet fra før, og investert i noen koseklær som ikke ser ut som de har levd i århundre. Nå som sommeren er her, har DETTE settet kommet i hus, og jeg ELSKER det! Til og med Robin kommenterte meg, og synes jeg så veldig fresh OG god ut så tidlig på morraskvisten..


Oversized T-skjorte og comfy shorts er helt topp nå som det går mot sommerlige dager.

Dette kan man jo også bruke til vanlig, og ikke bare som nattøy..!

Fiola hadde veldig lyst til  kose med mammsen da bildene ble tatt, så 90 % av bildene hadde en søt liten rumpestjert i veien..!


Fiola er ivrig på å lære meg om øyne, nese og munn, noe de helt sikkert lærer om i barnehagen for tiden!!

Kveldens tips er i samarbeid med merket Lilleba & Herremann

Klem Rachel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg