Oslotur med guttaboys

Mandag i forrige uke tok jeg med meg guttaboys til Oslo for å besøke tante Ronja, Frøya og Adi. Med bare halvparten av banden, fikk vi en rolig og fin tur til hovedstaden. Filip synes det var helt topp at vi skulle ta fly den ene veien, og ikke mindre enn TRE tog tilbake til Trondheim. Den 2 dagers lange turen vår var godt for både store og små, og ejg fikk tilbragt litt mer tid alene med Filip. Lille Linus gjør ikke stort av seg foreløbig, så storebror fikk mye av oppmerksomheten.

Vi hadde planlagt å mate fuglene på Aker Brygge, se på båter, besøke slottet og kose oss masse masse. Det klarte vi, og som en bonus ble de masse masse tante og Frøyakos! Vi besøkte også Adi på Beauty House, og jeg fikk med meg den fantastiske sminken fra Frøya Cosmetics!  – SÅ fornøyd!


Lilel rampen min synes det var helt topp å få ha mamman sin for seg selv i noen dager…!

Vell hjemme igjen er det planlegging av neste tur.. Lilja har det nemlig helt klart, at neste gang er det hun som skal få bli med!

Klem Rachel 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg