Hva skal barnet hete?

Det store spørsmålet både før og etter fødselen er HVA SKAL BARNET HETE?

Med en stor flokk fra før, synes vi det har vært ekstra vanskelig å bestemme oss for navn på Lillebror. Det skal liksom passe med de navnene vi har fra før, og med så lange og spesielle navn, er ikke det så lett. Omsider har vi bestemt oss, og familiens nye tilskudd har fått navnet


LINUS AUGUST

Linus betyr “trygg”, og har i flere år vært blant mine favoritter. Barna har lenge kalt han for det, og til slutt “fikk  barna bestemme” at lillebror var en Linus. Mellomnavn måtte han også ha, og her var jeg opptatt av at det skulle være i tråd med navnene til de andre barna, som har navn fra slekten vår. Her har jeg dykket ned i arkivet, og funnet frem August som en soleklar vinner sammen med Linus. August betyr “stor” eller “ærverdig”, og passer godt med at denne krabaten var mitt største barn, som har krevd mye fra meg i svangerskapet.


Lille Linus August har fått seg smokkelenke og lekerangle fra Maris Smokkelenker,

og ved bruk av kode LINUS får du fri frakt på din bestilling.

E L S K E R naturfarger!!

Klem fra Mammsen & Linus

7 kommentarer
    1. Hei!
      Så fint navn! Syns dere har nydelig navn på alle fire skattene <3
      Lykke til videre med alt! Stå på 😀
      Kos og klem fra mamma til to jenter <3 (snart tre og fem år)

    2. Litt morsomt, for jeg har en Linus, en August og en Lilja (sistnevnte født samme dag som din Lilja). Synes barna deres har nydelig navn! Gratulerer så mye!

    3. For en stor og fin gutt! 🙂 navnet kler absolutt resten av flokken 🙂 ligner han på de andre eller skiller han seg litt ut foreløpig (unntatt størrelsen) ? 🙂

    4. Så fint navn💙Jeg er også 4 barns mor, husker godt hvor spennende det var å finne navn☺️ Her ble det: Malene Serine. Mikael Andre’. Tiril Mariell og Emilian August❤️💙💜💚

    5. Åh, han er jo helt nydelig!❤️ Lilja, Filip, Fiola og Linus.. Et av de firkløverene jeg har hørt! Det er fire navn jeg lett kunne valgt selv☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg