Gravid: noen antrekk til hverdag og fest..

Tiden vi går inn i er for mange gravide en utfordrende fase i klesveien. Kanskje er ikke kulen på magen stor nok til at det synes at man er gravid, og man føler seg litt midt på treet, ellers så har man kanskje kommet så langt at det som til vanlig passer og man ser bra ut i, ikke lengre sitter slik det skal. Jeg har tidligere skrevet at jeg ikke kjøper gravid klær, og at jeg kun kjøper klær i min vanlige normale størrelse, også under svangerskapet. Slik er det fortsatt. Jeg kjøper ikke spesielt mye klær til meg selv i svangerskapet, og prøver å bruke det jeg har. Selvfølgelig kjøper jeg noe, men det er mye gjenbruk. Jeg er spesielt glad i kjoler, og føler meg komfortabel som gravid.

Da magen ikke syntes så godt, brukte jeg tykke store gensere som “kjoler” med tights under, mine egne bukser med et strikk i knappen eller vide kjoler. Nå som mange ikke er til å skjule, og i grunn er ganske så fin å vise frem, har jeg begynt å gå i tettsittende kjoler, slik at jeg ikke føler meg som en flagrete stor hval. Men hvilke kjoler da? Hvor får man kjøpt dem? Under har jeg bilder av meg i noen av de kjolene jeg har brukt mens jeg har vært gravid.

Bilde 1: Ullkjole fra iis Woodling, Bilde 2: Burgunder kjole fra HM, Bilde 3: Svart kjole fra HM

Ullkjole fra iis woodling


ullkjole fra iis woodling

Klem Rachel

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg