Barnerom: En sniktitt hos Fiola

Huset er i forandring hele tiden, og det tar tid å finne sin stil og hva man er “fornøyd” med. Jeg liker mange stiler, og synes mye er fint, men kombinasjonen av alt er ikke alltid like bra i real life som den var under planleggingen i hodet mitt. Foreløpig ligger Fiola på det som i utgangspunktet er lekerommet i huset, da vi ikke hadde planlagt med verken tre eller fire barn da vi tegnet huset. Nå skal det sies at vi har nok rom å ta av, men ønsker å ha de samlet nå som de er så små, og lager heller alternative løsninger for å få det til. Planen er at jentene etter hvert skal dele rom, og minstemann få Fiolas krypinn på lekerommet. For øyeblikket leter jeg etter den ultimate køyesengen, så har du noen tips må du gjerne dele med meg!



Fiola har sovet på “eget rom” siden hun var 5 måneder, men i egen seng siden hun ble født. Sengen hun har nå er kjøpt på ikea, og kan justeres i to høyder. Sengehimmelen er laget av vanlig stoff fra Stogg & Stil, med dette stativet.


Teppet er kjøpt på Skeidar, Klesstativ fra Kids Concept, Bildehylle og rammer fra IKEA, bilder fra desenio.no , esker fra Søstrene Grene, stol fra Micma Design, oppbevaringsboks med ører fra HM home, og sengetøy fra Kappahl.

Jeg synes det er vanskelig med bilder generelt i huset, men på desenio fant jeg supermange søte og koselige plakater og bilder. Flere av mine bilder kommer snart opp på veggene, så da skal dere få se 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg