Krøllefin frøken

Det merkes at barna blir større, og begynner å få med seg litt mer av det som skjer rundt dem. Jeg syne sikke det var lenge siden jeg skrev at jeg var så glad for at jeg kunne få velge akkurat hva de skulle ha på seg på morningen, og at det fortsatt var jeg som var sjefen over fargekombinasjonene og hårfrisyren til barna, men den tiden er tydeligvis forbi. Altså, les med en klype salt, så er det fortsatt vi som er foreldrene og som til bunn og grunn bestemmer, men sånn på overflaten har vi med to litt mer bestemte småtroll å gjøre. Fiola kommer hakk i hel, og det er spesielt i helgene vi opplever at DA er det deres tur til å bestemme. Nå skal det sies at det ikke er mamman som plukker ut frost kjoler og ullklær til barnehagen, og at plaggene en gang eksisterer i garderoben er beviset på et sekunds svakhet på butikken, eller et ønske som har blitt oppfylt av tanter, onkler, eller besteforeldre.

Uansett. .

Denne morgenen hadde jeg tydeligvis loooovet at vi skulle pynte oss, og da er det ikke bare lipgloss og neglelakk på planen, neida, da er det krøller og det hele. Fordi det er nemlig slik når man har unger så får de med seg det meste, som for eksempel at mamma krøller håret når hun skal pynte seg, og da betyr jo også det at dersom Lilja skal pynte seg, så må hun også krølle håret. Så vi krøllet, sprayet og fiffet oss opp til en aldeles så alminnelig lørdag..!



Med krøller, lipgloss, finklær og det hele, var frøkna klar for nye eventyr. . !
Hun valgte antrekket nesten selv, og var meget fornøyd med at alt var ROOOSA! Både skjørtet og jakken er ifra Little Mountains, og kan fås kjøpt blant annet HER.

Ha en finfin lørdag

Klem fra oss

8 kommentarer

Siste innlegg