Tips til farsdagsgave? – glitrende rosa i hus!

På en skala fra 1 til 10 vil jeg si at jeg ligger på rundt 5 når det kommer til mobilavhengighet. Jeg er ikke spesielt opptatt av telefonen, og har i de siste 10 månedene hatt en knust iphone med minimal kapasitet. Dersom noen skal låne telefonen min, får jeg alltid kommentarer på at den er knust, og kanskje burde vært byttet ut, men behovet mitt ligger ikke der. Spør man familien min vil de nok påstå at jeg er den minst mobilavhengige de kjenner til, og at det å være tilgjengelig ikke er helt “min greie”. Jeg sjekker sjeldent facebook på dagtid, og har for så vidt ikke appen på telefonen heller. Jeg legger ut bilder eller sjekker snapchat inn i mellom når ivrigheten eller kjedsomheten tar meg, og leser som oftest ikke meldinger før jeg setter meg i bilen etter endt arbeidsdag. For ikke å snakke om å svare på meldinger etter at jeg har lest dem, der er jeg elendig.

Stort sett blir den brukt som en trygghet, og til å ta bilder med. Thats it. 

Her om dagen hadde Fiola fått tak i telefonen min, og satt med halvparten av den i munnen og flere biter av frontglasset i hendene. Jeg kjente litt på panikken og den dårlige samvittigheten over å utsette henne for å kunne skade seg på noe, bare fordi jeg følte det ikke spilte så mye rolle for min del at den ikke var i orden. . . og etter å ha smakt litt på skyldfølelsen, blitt informert om rosa telefon og stor kapasitet, klarte Robin å overbevise meg om at ny telefon var helt greit..  og vips så lå den i postkassa!


– og med så mange kids i hus, som låner, tar og sniker til seg telefonen, er det greit å være litt beskyttet, så i samme slengen bestilte jeg meg et iphonedeksel fra caseapp.no .Men selv om telefonen er oppdatert med siste skrik, og facebook er installert på denne nye fancy saken, tviler jeg sterkt på at jeg blir spesielt mye mer tilgjengelig eller avhengig av den grunn.. Jeg liker å ikke få med meg alt som skjer med folk via facebook, og er fortsatt en forkjemper av det å prate sammen, og være interessert i livet til de rundt meg uavhengig av hva de har lagt ut på sosiale medier. Men nå er den i hvert fall fin å se på, og ikke minst hel.


caseapp.no kan du designe ditt eget deksel. Det er mange design å velge i, som for eksempel det jeg har valgt med flere bilder. Jeg har også bestilt noe som blir til julegaver, så de får dere dessverre ikke se, men det er absolutt et godt tips til de som kanskje har alt, eller som en farsdagsgave fra barna? Med koden RACHELS20 får dere 20 % på din neste bestilling hos caseapp.no. #reklame //deler av innlegget er i samarbeid med caseapp.no//

 

4 kommentarer
    1. Så herlig deksel! Håper at du får en kjempe fin Torsdag! <3 Stikk gjerne en tur innom bloggen min også, det hadde jeg satt stor pris på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg