VillaRachel: bilder sier mer enn ord..

Det er snart ett år siden bøtteballetten flyttet inn i #VillaRachel, og man skulle kanskje tro at jeg allerede hadde gått amok på interiør og det nyeste av det nye til huset. .men slik er det altså ikke. Det tar tid å bo seg inn, og gjøre seg kjent med det nye hjemmet, og ofte blir jeg ikke helt enig med meg selv om hva jeg vil ha eller hvilken stil jeg ønsker, og dermed lar jeg være å kjøpe noe som helst. Men noen ganger, så går jeg liksom og gnager litt over det jeg har lyst på, og når jeg har “siklet” lenge nok, finner jeg som regel en god nok grunn til å unne meg det. Det gjorde jeg denne gangen også.

Med noen puter, et etterlengtet Missoni pledd og noen bilder på veggen, ble stua etter hvert komplett. Blåtonene som jeg hadde tenkt å bytte ut med gult, gnagde på magefølelsen, så da ble det heller en oppgradering av det jeg i utgangspunktet hadde.

Ja, man kan kanskje si at vi har oppgradert på flere plan. .

God helg fra oss i VillaRachel

35 kommentarer

Siste innlegg