Strikkedilla, – en tålmodighetsprøve

For  være ærlig, så er det ganske skummelt å få denne berømte “strikekdilla”. Spesielt for slike som meg som blir gal i hodet av uferdige ting, men som også har mark i kroppen over å begynne på noe nytt. Jeg blir fort lei om ting tar for lang tid, og har alltid noe nytt jeg har lyst til å begynne på. Det går liksom ikke fort nok.. noe som ender opp med at jeg har mange prosjekt pågående samtidig. Per i dag har jeg fire plagg jeg strikker på, og noen av dem her ligget en stund. Jeg har rett og slett gått lei mye av det jeg har strikket på.. og det er i grunn bare latskap å ikke gjøre det ferdig..! Så denne uka skal jeg prøve å gjøre meg ferdig med noen av disse prosjektene, så jeg kan begynne på noen av de tingene jeg har lyst til å prøve ut i bøkene på siste bilde.. fordi.. jeg har jo kjøpt noen bøker, og da er det ikke rart man får litt dilla når man ser hvor mye fint det er! !

…en selvimprovisert jakke til Fiola – mangler ermer og halv rygg..!

En genser som har ligget i strikkeskuffa lenge… som mangler resten av kroppen – i ragglandsfelling, noe jeg ikke har gjort før –

..en selvimprovisert nøstebarnbukse som i grunn bare mangler siste del av selene.. + montering!

…et nytt prosjekt, som skal bli en barnehagebukse til Fiola. . .


…alle disse nydelige strikkeoppskriftene! Akk, det er ikke rart man blir gal, og hamstrer til seg garn… ! ! Men T I D trengs det mer av..! !

 

Er du en strikkedame? Hva strikker du for øyeblikket? Har du noen strikkeoppskrifter å dele?

Tagg meg gjerne på instagram, eller send meg linker i kommentarfeltet ! 🙂

@rachelhauan

 

Klem Rachel

5 kommentarer
    1. Hei Rachel 🙂 Anbefaler deg og sjekke ut denne siden, om du er glad i og strikke. mye bra utvalg og gode tilbud:) Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg