Ronjas Babyshower

Det er bare tre uker igjen til søsteren min har termin, og det er snart en uke siden jeg dro til Oslo for å feire bursdagen hennes, og ikke minst være med på den lenge planlagte babyshoweren. Det å stelle i stand til babyshower blir mer og mer vanlig her i Norge, og er en feiring jeg synes er velkommen. Det er selvfølgelig ikke nødvendig med et stort kalas, mye styr og bruke masse penger, men det å sette pris på den kommende mor og ikke minst feire barnet som skal komme, er flott.

Vi var rundt 10 jenter samlet for å feire kommende mamma Ronja, og lille Frøya i magen <3.

Hun ble meget overrasket over tilstelningen, og veldig glad og takknemlig for alle gavene. .

…det skal ikke så mye mer enn litt ballonger til for å gjøre det litt mer “babyshoweraktig”. Venninnene hennes hadde pyntet mens jeg hadde lurt med meg Ronja ut for å spise bursdagsfrokost. . Alle hadde samlet seg hjemme hos dem imens vi var ute, og vips leiligheten fylt med spente jenter.

Jeg hadde strikket en babyskappel i hvit, og mamma hadde strikket en supersøt rysjebody ! !

..siden vi allerede var ute for å spise frokost, tok jentene med seg diverse kaker, snacks, frukt og godis. .

En venninne av Ronja hadde laget melonvogn, noe so gjør seg godt både som pynt og til frukt snacks. .

 

..nå er det bare å vente i spenning til babyen kommer! Jeg gleder meg veldig til å bli tante!

4 kommentarer
    1. Så koselig med babyshower! Tenker den kommende mamman også synes det var stas. Må også si at jeg synes at bloggen din har blitt kjempefin med nytt utseende. Så enkelt og fint =)
      Ha en riktig god helg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg