Det ble sannelig hverdag!

Det er torsdag kveld, og klokka lakker mot midnatt. Jeg har akkurat kommet hjem fra en intensiv trenigsøkt, toppet med 18 minutter solarium, før kvelden videre byr på kveldsmat og medieoppdatering. Før det ble min tur, var det mye som skulle skje, og dagen startet alt klokken 05 for å gjøre meg istand til å dra på jobb. . og 10 timer senere, bar det rett hjem til ferdig quesedillas til middag, og forberedelser til barnebursdag i helga. Vi rakk å lage gele, pakke godteriposer, telle ballonger, spise kveldsmat, være ute å se på morfar, onkel og pappsen som jobbet runndt huset, og synge utallige nattasanger før det til slutt ble leggetid og bøtteballetten etterhvert ble stille.

Jeg kan trygt si at dagene mine nå etter permisjonen er relativt mer fullpakket enn tidligere, og selv om jeg liker å ha gjøremål opp til ørene, har jeg enda ikke helt lært meg min egen smarte måte å plalegge dagene, slik at jeg faktisk rekker alt innen normal tidssone. Kroppen er vant til få timers søvn, så det er greit, men når man i tillegg har gått på kostholdsplan og trent så et griner i snart 9 uker, da er det ikke så lett å holde motivasjonen oppe når man føler man aldri kommer i mål. 

Som dere ser, har blogging blitt nedprioritert, og er rett og slett av den grunn at jeg ikke har hatt tid, og emd lite tid blir det null tanker og smarte innlegg å komme med! ! Hverdagen min er kanksje ikke så mye mer spennende enn andres hverdager, og mammalivet itt er nok ikke spesielt annerledes enn andre mødres hverdag, men i morgen, skal jeg ta dere med på hele min fredag, fra morgen til kveld, slik at dere får et innblikk i hva jeg driver med og E G E N T L I G holder på med.

På lørdag feirer Lilja 4 årsdag, så vi har ei superspent jente i hus, som gleder seg veldig til å få venninner og kompiser på besøk. Dersom alle kommer, blir det rundt 13 unger og mest sannsynlig samme antall foreldre.. Filip gleder seg også, og føler nok litt på det at neste gang er det hans tur til å få feire bursdagen sin. Ellers så har denne nye tilværelsen for dem, med mamma i jobb, gått veldig bra. De er overraskende glade i meg år jeg kommer hjem, og synes det går helt fint at det er pappsen som har tatt “husmorrollen”. Fiola storkoser seg, som har fått føle på en hverdag med et litt annet tempo, og kanskje noen færre gjøremål på agendaen. 


Ha en finfin torsdagsnatt !  😀

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg