Vi har en 4 åring i hus!

For 4 år siden kom en vakker, inteligent, sjarmerende og vellskap jente til verden. Selv med en tøff start på livet, har denne jenta vist seg mestre det meste, og utviklet seg til å bli ei herlig og fantastisk jente. Som dobbel storesøster hun automatisk fått flere roller og oppgaver enn en “vanlig” 3åring, og som foreldre er vi utrolig stolte over hvordan hun har taklet storesøsterrollen. Hun er ei jente full av liv og latter. Hun elsker å tulle, kose, le og leke. Hun er glad i å være ute, gå på ski, svømme, springe, hoppe, lese, synge og danse, og har energi til tusen. Hun har vært bleie og smukkefri i over 2 år, og har et vokabular som er til å måpe over. Hun er kjapp i replikkene (..som mamman sin), og vil være der det skjer. Hun tar ting kjapt, og ønsker å lære nye ting hele tiden. Hun er superglad i å bake, lage mat, tegne, male, pusle, perle og holde på med leire, og er flink til både sosial og selvstendig lek. Hun bryr seg om andre, og er god mot de rundt seg. Hun er ei skikkelig kosejente, noe jeg som mamma synes er veldig koselig! Vi er utrolig stolte over deg, og selv om du er storesøster, vil du alltiv være lille jenta vår! <3

GRATULERER MED 4 års DAGEN LILJA AMBROSIA

Vi tjuvstartet feiringen på tirsdag med voksenselskap, kaffe og kaker. Ja, og selvfølgelig pakker til det kommende bursdagsbarnet. Hun fikk supermye fint, og var veldig flink til å takke for alle gavene sine. Både kaker, cuocakes, gele, jordbær og kanelboller ble fortært, og bursdagsbarnet var strålende fornyd da hodet traff hodeputa. 


På selveste bursdagen ble det krone i barnehagen, pannekaker til middag, is til dessert, gaver, bading i badekaret, og ikke minst oppfyllelse av Liljas største bursdagsønske: å ligge over i senga til mamma, uten pappa!



Det ble både morsomme, praktiske og lure gaver. Her pakker hun opp svømmeføtter som skal hjelpe henne i vannet på hytta (eller i syden!)

…og siden Filip ikke var bursdagsbarn og ikke trengte å bruke tid på å åpne pakker, nei da spiste han heller gele.

Hele 3 bokser fikk han seg før vi merket stort..! VELDIG glad i gele..

Det ble et stort kalas, og vi hadde selvfølgelig pyntet med rosa etter bursdagsbarnets ønsker..

Kvelden før jeg begynte på jobb, ble det baking av kaker, cupcakes, mm

.. . og etter 5 timers søvn, for så en 11 timers jobbdag, og rett til bursdagsselskap med familien, var det deilig å finne senga rundt midnatt..  #galskap!

 

8 kommentarer
    1. Heisann! Så fin blogg 😀 Ser du bruker litt sminke og slikt 😀 Du, jeg jobber i Mary Kay og selger effektive hudpleieprodukter og sminke i massevis! Jeg er ihvertfall sjeleglad jeg har fått muligheten til å prøve de ut, fordi det er ikke mye som har fungert på huden min. Hørt om Mary Kay før? Eller er du nysgjerrig på å høre mer? Rop ut da vel. Gi lyd ifra deg, så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan, med å finne produkter tilpasset akkurat din hudtype. Man føler seg helt awesome etter bruk, det gjør ihvertfall jeg 😀 Dette kan man ikke gå glipp av. Dette høres sikkert for godt ut til å være sant. Men vi har så mye bra 😀 Åh, er som juleaften hver gang jeg får pakke i posten fra Mary Kay. En mamma trenger å unne seg noe bra innimellom.
      Håper å høre fra deg! Mvh Marianne 🙂

    2. Navn: Hun var livløs da hun kom, og ble lagt i koma og kjølt ned. Har skrevet mye om det i kategorien Fødselshistorien min. Bla deg ned til Liljas fødsel 🙂

    3. Marianne Brevik:hei 🙂 Takk for informasjonen 🙂 Nå er jeg så heldig at jeg har ei søster som er utdannet makeup artist, og som har jobbet med store merker, så jeg trenger ikke noe per i dag 🙂

    4. Hei igjen. Så gøy med raskt svar 😀 Bare hyggelig! Åh, så gøy 😀 Det skjønner jeg da! Er bare å si ifra ihvertfall 🙂 Ha en fin fredagskveld videre 😀

    5. Hei!
      Først må jeg bare få si at jeg elsker det nye huset deres! Fantastisk flott😊Du har virkelig sansen for interiør. Har bare et lite spørsmål. Hvor har du kjøpt voksdukene du har på spisebordet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg