Lille Storjenta..

Det er bare 14 dager til permisjonslivet er over for godt, og jeg skal ta fatt på 100 % stilling som Kjøpmann i Rema 1000 igjen. Jeg kjenner at jeg gleder meg, men samtidig er det vemodig å skulle dra fra minstemor som har blitt storjente så alt for fort. Fiola er over 8 måneder nå, og I GÅR knakk hun endelig koden på å komme seg fremmover. Hun babbler og hyler, og har nok fått mammsens “urolige kropp”. Det er ikke til å gjemme bort at jeg har hatt en aktiv permisjonstid, og at Fiola har fått kjenne på det å være aktiv..  For en ukes tid siden bestemte jeg meg for å ta det helt rolig en hel uke, og det viste seg skulle være den mest krevende uken av dem alle. FOrdi, denne lilel jenta er jo ikek vant til å ligge på lekamatta å leke med mammsen, så det ble jo superkjedelig etter noen minutter. Uansett hvor mye jeg tullet og tøyset, sang og lekte, var det bare morro i noen minutter, før hun ble utålmodig og ville at det skulle skje noe.. Noe “vanlig”. Det endte i flere trilleturer, huskvask, besøk og mer til, og vips ble hun superhappy.. Som mor så datter.. ! Action is life..


… hun sitter ikek selv enda, så bildet er mer eller mindre tatt i fart.. men det er ikek lenge til.. Jeg husker at Filip akkurat hadde lørt seg å sitte da han ble 9 måneder, så det er nok rett rundt hjørnet.. Det jo litt praktisk når de kan å sitte, ihvertfall når de er så aktive som de er i denne alderen. .


Den suuuperfine genseren som jeg har ønsket meg lenge er det farmoren til Fiola som har strikket… og under her se dere at jeg prøver meg på å strikke en til Lilja.. Fargen er fantastisk fin, og jeg EEELSKER oppskriftene fra paelas. Garnet er kjøpt hos Pickles.no . Popcorn ble en utfordring.. men øvelse gjør mester, så neste prosjekt blit nok enda bedre..!

Vi skal tilbringe helga i Rørvik hos storesøsteren til Robin som har konfirmant. 

 

GOD HELG 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg