Sniktitt inn i #VillaRachel

Med plastduk på hvert et bord i håp om å forhindre tusjmerker, klistremerker, “gaffelhakk” og varige fettflekker, har det blitt dårlig med interiørbilder herifra. Det er flott med plastduk altså, men det er jo ikke DET jeg har valgt fordi jeg synes det er så fatastisk lekkert.. Det tar tid å bo seg inn i et hus, finne ut hva og hvordan man vil ha det, og ikke minst å sette sitt personlige preg på det. . Jeg har en lang ønskeliste, og sakte men sikkert fylles huset opp med mine, og våre favoritter.

Kjøkkenet er den plassen vi har bruk mest hittil. Jeg elsker å være på kjøkkenet, og føler at vi har truffet bra på valget av utforming og design. . Vi har kjøkken fra HTH, og er strålende fornøyd med det. I skrivende stund har jeg plassert meg på kjøkkenøya med tvn i ryggen, og med utsikt ut over byåsen. . Lysene er tent i vindusposten, og rosene dufter deilig vår fra kjøkkenbordet, og radioen spiller en av mine favoritter, Kygo – stole the snow. Skuldrene senker seg, og kropen er iferd med å innta kveldsmodus.

Kveldens tips: PinellGO+ reiseradio med DAB+ og FM. Inkludert Bluetooth, Vekkerklokke, Favorittstasjoner mm. Denne har blitt min beste venn her i huset, og står på hele tiden. Det er nok den smarteste investeringen på kjøkkenet så langt. Du kan blant annet stille den inn slik at det starter når du kommer på kjøkkenet om morningen. Denne lille saken var også med oss på ferie, og var perfekt til å ha på rommet, på stranda og ute på terrassen. Den ble et samlingspunkt, og med den ekstremt gode lyden, kunne sannelig be inn til fest også! Det sier litt når både Robin og pappan hans synes det var overraskene bra og kvalitetsmessig lyd, -og det fra en reiseradio. Vi er veldig fornøyde, og jeg kunne ikke forestilt meg en morgen, ettermiddag eller kveldstid uten radioen min!

Det er så fint å ha store vindusposter. . . !

..I skrivende stund, så sitter jeg her..!

…jeg elsker hyllen min fra Bolia. Foreløbig ganske “naken”, men det innhold står på ønskelista..

Ha en finfin kveld !

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg