SNEAKPEAK på nylansering på Newbie HOME fra Kappahl

Det kribler i kroppen når jeg nå skal vise dere hva som kommer i utvalgte butikker i Norge uke 13. Kappahl lanserer NEWBIE HOME, og jeg har vært så heldig å få tilsendt noen prøveprodukter til Fiola. Nå som hun har flyttet ut fra vårt rom, ble det ny seng fra Ikea og nye tekstiler fra Newbie Home kolleksjonen, som er N Y D E L I G ! !

Sjekk ut min instagramprofil @rachelhauan og kommenter med TO venners navn under bildet med Newbie Home produkter og bli med i trekningen av TO gavekort på 500 kr fra Kappahl, som selvfølgelig kan brukes både på klær og den nye kolleksjonen!

Newbie Home kolleksjonen er en nydelig liten kolleksjon som nå kommer med en homewear kolleksjon som engetøy, pledder, bilderammer, guplekluter, vimpler etc

Fargene er helt fantastiske, og kommer i blånyanser/beige til gutt også.

Under ser dere en sneakpeak på flere produkter.. GLED DERE!!!!

Delta på konkurransen om å vinne ett av to gavekort på 500 kr fra Kappahl på min instagramkonto

@rachelhauan

Tips: Nå får du også 3 for 2 på alle barneklær! !

#newbie #kappahl #barneklær #mammarachel #barnerom #kidsroom #interiør #barnerommet #barneromsinspirasjon #myhome

 

 

8 kommentarer
    1. Newbie har så mye fint..så gøy at de har fåtthomewear kolleksjon også. Det viste jeg ikke.. Har ikke så små barn selv, men blir tante til ei lita jente om alt fra nå til 3 uker (termin om 1 uke) så kan heldigvis handle litt rosa til sånne små skjønne <3

    2. Herregud.. Har ikke mødre NOE annet å gjøre enn å lage blogg med 1000 bilder av barna og reklame for tiden?
      Man bli jo så jævlig lei som mor selv.. Alle kan jo gjøre det, men hva skjedde med å respektere barns presonliv fremfor å bruke de som promotører for å lage en BLOGG.. Dette er så tragiskt
      Selv er jeg en ung mor på 21 år som jobber med make-up. Jeg har alt tilrette for å lage en blogg å få likes.. Men vet du hva? Klasse og det å ikke gidde å selge seg selv eller barna stopper meg. Flere burde tenke over dette. Det er flaut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg