Gave&Interiørmessa 2015

Torsdag i forrige uke dro jeg og Fiola til oslo for å slappe av, og nyte noen dager alene. Hovedplanen va å besøke Gave & Interiør messa pålillestrøm, men også å besøke Ronja. Det ble noen late dager, og null kjøp på varemessa. Vell og merke ble jeg veldig inspirert, og fikk snakket med flere av mine samarbeidspartnere som holdt stand.

Her holder goder jeg meg over høstkolleksjonen til Memini, som er fantastisk som alltid!

Her er en smakebit til dere på farger fra Little Mountains. Fra denne kanten kommer det magisk mye lekkert og søtt til barna! GLED DERE!!

Jeg fikk også møtt gründeren bak Little Mountains, Siw Elise, og mamman hennes Olaug. Fantastiske mennesker, som fortjener å lykkes.  Iis Woodling og Little Mountains er merker som er å finne i flere og flere butikker, og som jeg la min elsk på for noen år siden. Jeg har skrevet MASSE om klærne herfra, og kan trygt anbefale dem videre. Her kommer det knallmye fint ut i butikk snart! Jeg kommer til å tipse dere om hvilke nettbutikker som har årets kolleksjon når det tikker inn i nettshoppen!

Fiola var utålmodig fra første stund…og synes igrunn denne shoppingen uten å egentlig shoppe var litt bortkastet… Mammsen derimot synes det var heeelt topp!

Picture of the picture.. I farta da vettu! Sjekk min Instagram for “ferske” dagsbilder @rachelhauan

Bare måtte vise dere disse søte skoene fra et merke som hete “Tova”. Så supersøte..!

..lampene er jo superfine! Jeg har en slik på soverommet, og den er sååå romantisk! <3

…så ville jeg egentlig ha dette bordet. MEEEEN jeg klarte ikke å bestemme meg, så endte tomhendt!

sengeteppe & lampe <3

Flaks for oss så var det mange som skjønte at vi trengte sukker og påfyll under veis.. så sjokolade og andre søtsaker var det massevis av! !

Come play… ! Så mye morsomt til kidsa!

Ronja og Fiola koste seg de også.. litt kjedelig med mor på tokt, men alt i alt en bra “billig” dag på varemessa!

3 kommentarer
    1. Fine bilder, med mye fint! Nydelig det bordet også 🙂
      Håper forresten å se bilder fra barnedåpen etterhvert:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg